divendres, 31 de maig del 2013

Últims comentaris


Quan estem arribant a València, fent sessió de cine a l’autocar, afegeixo els últims comentaris:

M’ho he passat molt bé, sobretot a Madrid. L’hotel està molt bé. El més important és que m’ho hagi passat bé. Maria Beltran

A l’hotel de Conca les nenes i el Fernando volien entrar a la habitació i vaig sentir la porta, van obrir i vaig fer buuuuuu! Però al matí me la va tornar... Victor Cubero

Hem visitat molts llocs i m’ho he passat molt bé. Els hotels m’ha agradat molt. Xavi. 

Aquest viatge m’ha agradat molt, hem visitat moltes coses, serà un viatge inoblidable, i els hotels eren bons. Ariadna.

En aquest viatge m’ha agradat molt el dia de Madrid i el de Toledo. Aquest viatge no l’oblidaré mai! Noelia Bueno

M’ho he passat molt bé, sobretot amb les bromes amb l’aigua del profes. Ja, ja, ja!! Alba López

Aquest viatge m’ha agradat molt i ha sigut molt divertit i ha sigut molt divertit i bastant entretingut. Per la nit m’ho he passat genial. No hem vull anar. Irene Ruíz.

Ha sigut un viatge inoblidable, gràcies... I m’ho he passat super bé per les nits amb les bromes. Irene Guart.

M’ho he passat molt bé en aquest viatge amb les bromes, visitant palaus.... Ha sigut inoblidable i fantàstic. María García

M’ho he passat molt bé en aquest viatge. M’han fet molta gràcia les bromes i sobretot quan el Fernano va sortir de l’armari i ens va espantar. És un viatge inoblidable. Alexandra Ramos

Per a mi aquest viatge ha sigut molt especial i divertit. Mai havia anat a visitar la ciutat encantada, l’aqüeducte de Segòvia, diferents palaus... M’ha agradat molt! Nerea 

Aquest viatge m’ha agradat molt, ha sigut molt divertit. M’ha agradat molt les bromes que han fet els professors per la nit quan estaven dormint. Un viatge inoblidable. Maria Repiso

Aquest viatge ha sigut fantàstic, m’ha agradat molt quan feien les bromes per la nit. Mai oblidaré el viatge. Sergio 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada